...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

عروسک

وای که چقدر زیبایی عروسک من ...


 

یکم باید بیشتر ورزش کنی ... هر چی کمر باریک تر باشه بهتره ....


 

آفرین عروسک من ... این مانتو رو هم عوض کن ... آره .. اون یکی بهتره .. همون که تنگه و جنسش هم لخته ... خیلی بیشتر بهت میاد ...


 

آفرین اینجوری بهتر شد .... شلوار زیر مانتو هم یکم جیغ باشه بهتره ..... نه بابا اون که تا نوک انگشتات میرسه ... کوتاه تر .. یه 10 سانت دیگه هم کوتاه بشه بهتره ....


 

اینجوری خیلی زیبا تر شدی ....


 

یکم باید به خودت برسی .... بذار ببینم .... آها میگم .. چقدر رنگ صورتت پریده ... یکم باید گونه هات قرمز تر بشه .... وای چه خوب شدی


 

یه ذره هم سایه و خط .... از اون رژ تیره بزن خیلی بهت میاد ....


 

وای ماه شدی ..... نمی دونی چقدر خواستنی هستی...


 

عروسک :‏ ولی حیف که تو دانشگاه ما چادر اجباریه (این دانشگاه فرضیه سخت نگیرید! فرض محال که محال نیست!!)  ....


 

اشکال نداره از این چادر ها بگیر که توریه .. جلوش رو هم باز بذار .. آفرین خوبه .... نه .. ای بابا ... اون همه وقت نذاشتی برای های لایت موهات که حالا قایمش کنی ......... چادر رو بده عقب تر ....... باز هم ......... آها حالا خوب شد .........


 

میگم بینیت(همون دماغ خودمون) رو هم عمل کنی دیگه صورتت تکمیل میشه .....


 

آره .. دیدی اینجوری بهتره .....وای نمی دونی کاش جای من بودی و خودت رو می دیدی ...


 

عروسک :  من واقعا خوشحالم از اینکه همونی هستم که تو می خواهی ... حالا می تونیم با هم زندگی کنیم؟


 

می دونی باید برات یه چیزایی رو توضیح بدم .....


 

من برای عروسکم پول خرج میکنم همانطوری که برای لباس و کامپیوتر و ... هزینه می کنم.......


 

من مواظب عروسکم هستم همونطوری که مواظب وسایلم هستم


 

من ...... می دونی راستش من با عروسک بازی می کنم ..... مثل همه .... زندگی که بازی نیست ... برای زندگی نمیشه رو یه عروسک حساب کرد ....


 

آخه همه بچه ها چشمشون دنبال عروسکه ... سعی می کنن عروسک همدیگر رو تصاحب کنن .همه یه جوری ......... همه ........... عروسک ...... برای زندگی ......... من.............عروسک ........ بازی ......... 

 فاصله زمانی بین بعضی جمله ها و خط ها چند روز و هفته و ماه است .. خودتون حدس بزنید...

نظرات 1 + ارسال نظر
مشاور سرمایه گذاری دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:48


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد