...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

فاصله

 

بین من و تو شیشه‌ای است.

نوشتن راهی است برای گذر از این شیشه برای باهم بودم 

برای باهم به اوج رسیدن و در اوج جاودانه ماندن

نوشتن بهانه ای  برای از تو گفتن 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر شیراز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 00:21 http://pesarshiraz.blogfa.com/

سلام..
چه عکس پر احساسی
اره این جمله حرف دل منم هست
برای باهم به اوج رسیدن و در اوج جاودانه ماندن

نوشتن بهانه ای برای از تو گفتن
......به منم سر بزن....حس میکنم هم احساسیم

پسر شیراز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 http://pesarshiraz.blogfa.com/

سلام ممنون از نظزت.....نظرت یکی از دلنشین ترین نظراتوبلگم بود
آپ کردی خبرم کن.....من آپم


واقعا این روزا حرف دل رو هم کپی میکنن...راست میگی


به دیدارم بیا،هر شب دراین تنهایی تنهاو تاریک خدا مانند دلم تنگ است بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند شبم را روز کن در زیر سر پوش سیاهی ها دلم تنگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد