...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

«ناصر عبداللهی» درگذشت

ناصر عبداللهی»خواننده پاپ کشورمان ظهر دیروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران درگذشت.

«ناصرعبدالهی» خواننده‌ معروف ترانه «ناصریا» بامداد سوم آذر ماه در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دلیل مشکل کلیوی و از کار افتادن کلیه‌ بستری شد و سپس به کما رفت و بعد از چند روز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU این بیمارستان بستری شد و سپس به تهران منتقل شد.وی ظهر امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران درگذشت.
بنابر این گزارش در ملاقات دیروز «امیدوار رضایی»رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از این هنرمند علت به کما رفتن وی را ضربه وارده به سر بر اثر زمین خوردگی اعلام کرد.
«ناصر عبداللهی» دهم دی ماه 1349 در محله مسجد بلال بندرعباس متولد شد.وی فرزند سوم خانواده بود و چهار فرزند به نام‌های نوید، نازنین، نامی و نینا دارد.
پیکر مرحوم«ناصر عبداللهی»از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع: سادات نیوز

باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاییز

بعد از مدت ها از پنجره بیرون رو نگاه میکنم کم کم برگا دارن سبزی خودشون رو با رنگ پاییز عوض میکنن  راستی چرا درخت  اینقدر زود از برگ  خسته میشه؟ منم دیگه از خودم خسته شدم از همه چیز خسته شدم می خوام مثل درخت همه اون چیزایی که دارم آروزهای محال, بچه بازی هام , زود باوری هام , اعتماد به همه و... همه چیزهایی که باعث شده حالم از خودم بهم بخوره بندازم دور میخوام خالی بشم از همه چیز  می خوام یه رامین جدید بسازم رامینی که به هر کسی اعتماد نکنه ساده نباشه و... ای خدا چقدر پاییز رو دوست دارم پاییز امسال خیلی برام با سالهای دیگه فرق میکنه  یه جوری شدم نگاهم به همه چیز عوض شده به زندگی به دوستام دوستایی که

این روزها تقریبا دو برابر گذشته شدن ولی من بیشتر از گذشته احساس تنهایی میکنم

احساس میکنم که کسی جز خدا رو ندارم خدایی که یه مدت بود که حسابی فراموشش کرده بودم

---------------------------------------

پ-ن: