...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

...:::::....پشت دریا ها...

::::.. بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است:::..

رمضان

سلام دیروز اول ماه رمضون بود منم که امسال به خودم قول دادم تا آخرین روز روزه  بگیرم 

دیروز روز اول بود واسه سحر بیدارم نکردن چون اصلا نخوابیده بودم که بیدار بشم جاتون خالی به

جای ۲ نفر سحری خوردم طول روزم زیاد گرسنه نبودم افطار هم که شد اینقدر خورده بودم که نمیتونستم

حرکت کنم بلاخره روز اول بود . ولی دارم به این فکر میکنم که با گرسنگی یا نخوردن ناهار وصبحانه نمیشه به خدا نزدیک شد

چون من همیشه خدا نه صبحونه می خورم نه ناهار اگه این طوری بود من باید الان دیگه به خدا رسیده بودم

فکر میکنم تو این ماه از گرسنگی مهم تر میشه دروغ نگفت دلی کسی رو نشکست و... این ماه بهترین فرصت برا این کارا ست چون تو این ماه آدم خدا رو بیشتر احساس میکنه و  وقتی که می خواد یه کار بدی رو انجام بده مثلا دل یه نفر رو بشکنه زود یادش میفته که یکی اون بالا داره نگاهش میکنه ...